For Good

Assalamualaikum & selamat sejahtera

Aku guna phone tulis entry kali ni sebab nak guna laptop tapi nanti orang nak tidur dah. Jadi susah sebab aku nak tulis blog ni dalam bilik. Tapi sekarang dah pukul 12.36 a.m. so nanti ganggu. Lepastu nenyusahkan diri sendiri sebab laptop tu bukan wireless. Huhu. 

Semalam aku dah check result sem 6 which is result practical, alhamdulillah. Tu je mampu cakap. Gambar kat bawah ni menerangkan segala galanya hihi. 



Yang penting kat bahagian 'keputusan' tu. Pointer biarlah rahsia. Yang tahu tu mohon simpan dengan diri sendiri je okay? Thank you. 

Sekarang aku dah ada plan untuk diri sendiri. Bab sambung belajar ke tak, kita relax dulu. Banyak benda nak kena tengok balik susun elok elok. Untuk sekarang, tolong family jela dulu. Since aku pun takda buat apa kat rumah. Untuk kawan kawan yang nak sambung belajar di luar atau dalam negara, selamat maju jaya. 

Cakap pasal study luar negara, haritu ayah tanya aku macam mana kan. Layak ke tak apa semua. Dari cara ayah tanya and cerita pasal pengalaman masa dia study kat UK dulu, nampaklah macam ayah pun nak aku study luar. Ayah kata atleast ada juga anak dia yang ikut jejak langkah dia kan. Rasa pengalaman belajar kat negara orang, hidup sendiri, bawa diri. Aku akui, teringin juga nak belajar kat oversea. Pengalaman baru, environment baru, belajar culture mereka. Tapi bila fikir fikir balik, hmm. Dia nak dengan taknak je sebenarnya. Takpalah we'll see how.

InsyaAllah ada rezeki panjang umur, tahun depan kami konvo. Bila, kat mana tu nanti dah konvo baru aku cerita kat sini. Selagi tak jadi aku taknak bagitahu. Apa apa pun doalah yang baik baik. 

Alang-alang dah nak dekat puasa ni, aku minta maaf dengan semua salah silap yang aku pernah buat. Terbuat korang terasa, kecil hati, riak dan sebagainya. Kalau aku ada hutang apa apa, mohon ingatkan dan tuntut. Sesiapa yang aku pernah cakap nak belanja ke apa tapi aku tak belanja lagi sampai sekarang, mohon utarakan perkara tersebut ye. Terima kasih. 

Semoga dipermudahkan urusan kalian dunia akhirat. Semoga mendapat keberkatan dalam apa jua kebaikan yang korang buat. 

Selamat berpuasa! 


Wassalamualaikum

Suci dari hati, Syasya Amirah Binti Mohd Zaki




Comments

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel