Er Shi Yi

Assalamualaikum & selamat sejahtera

Hihi dah 21. 



Okayla I excited belon belon tu hahaha. 




Pertama kali dalam hidup, dapat karangan panjang gilaaaaaaa hahaha. Terima kasih Aqilah Olala Butterfly Cockroaches! 

25 May haritu kami (saya, Aqilah & Fatihah) pergi KLCC lepak kat foodcourt dari pagi sampai petang. Lepastu mereka ajak pergi taman tu then I was like... Apa benda doo panas panas. Tapi cuaca redup pula masa tu hehe. Rupa-rupanya mereka buat surprise. Ala comel je, walaupun cake hancur tak nampak rupa :') I still love you guys. 

Terima kasih sentiasa sabar dengan aku selama tiga tahun dan semoga sampai bila-bila hihi. Aku ingat jasa korang ajar aku apa yang aku tak faham sampai bila-bila. Thank you! 

Thank you! Aku nak masukkan video cake hancur tu hahahah tapi nak kejar masa ni so takpalah.



:') Thank you Jens. 

Mula mula mereka wish I "HB" je eee siap bagi gambar pensil! Muah xoxo

Eeee gambar sem 1,2,3,5 hahaha eee selekehnya eee. Masheh Pajira Pizza *hugs*



Si "mata tiga segi" tu ada sejarahnya. Tapi I malaslah cerita kat sini sebab macam memalukan diri sendiri :') Plus, "mata boolat" tu bukan I ok twin? :p




assalamualaikum dearly Syaiyangku Syasya.
honestly, no words can describe how deeply im in love with you baby. thankyou for everything. thankyou for always make me thinks on how good it will be and how mature we have to be when we are in the trouble. sya, eventho kita tak selalu contact, from the bottom of my heart, i do remember you. the moments of 'eeee tangan tu simpan sikit eh' 'eh kaki tu kaki saiz berapa dik' 'aida tak payahla, bab makan kau memang no1' 'all those tazkirah maghrib will forever be my best moments 😭😭😭😭😭
thankyou sebab sudi kawan dengan aku yang selekeh, tak pandai bergaya, tak kaya, perangai tak semengah which is selalu cubit lengan awaks tuuuu before tido ooommmmjiii missed that!!!!! 😂😂😂😂😂

sya, thankyou sebab selalu nasihat aku, kau tahu tak? sedar tak sedar kan, sebenarnya kau banyak bagi effect kat aku. aku kagum gila dengan kau yang naturally blur and sikap tak ambil peduli kau tu. kau tak kisahkan others and at the end, kau happy gak sebab takd masalah orang lain yang kau nak kene pk 🤣
sya, thankyou tau sebab selalu lanje makanggggg kang kang kang. kang kang kang tu dengungggg. hahahahahha weh. paling takleh lupa kau masak sambal ikan keli #SambalIzBae sampai letup letup sambil aku lek lek je makang rambutanggggg. moment masuk reban itik. moment tido depan tv sambil tak kejut subuh 😹 those pillow talks and craziest talk and mature-ness talk and advices talk and problemo talk and teman mandi waktu malam masa first first duduk asrama HAHAHAHAHHAA
i pray for your best syayang, may Allah bestow you with His utmost rahmah and barakah, protecting you wherever you are and eases your ways throughout the journey Here and HereAfter syayang. i love you i swear ❤💛💚💙💜💟💝💘💖💗💓💞💕
suci dari hati,

Aida si tangan kecil



*****************************************************************************************************************



Terima kasih kepada semua atas ingatan, ucapan dan doa. Semoga dipermudahkan urusan kalian di dunia dan akhirat insyaAllah. 

Beberapa minggu lepas, dua minggu lepas kot aku request nak "sambal" sebagai birthday present ahaha. Sebab birthday jatuh second ramadhan kan. Tapi mak bagi sambal sekali package dengan nasi lemak :') Terharu saya. Okay tu jelah. 

*I nak post boyfriend wish tapi takpalah nak simpan seorang hahahahha omg okbye





Wassalamualaikum

Suci dari hati, Syasya Amirah Binti Mohd Zaki


Comments

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel