Repeat The Same Things

Assalamualaikum & selamat sejahtera


Aku rasa kalau aku tak start taip benda ni takkan mula kan? Nak taknak kena mulakan juga. Kalau tak sampai bila baru aku nak cerita pasal sem one? Entahlah. Kadang-kadang aku rasa macam nak tunggu sampai habis diploma baru aku nak update blog pasal study. Hahaha. Untuk wrap it all. Mudah. Tapi aku tak pasti berapa lama ingatan aku boleh kekal elok macam ni? Alhamdulillah. Jadi daripada aku nak simpan semua benda lebih baik aku update kat mana-mana kan? Tempat paling baik, blog. Sebab takda siapa boleh ganggu. Dengan izin Allah. Huhuh. 

Banyaklah benda masa sem one. Sebab baru masuk kot? Kisah misra aku tak perlu cerita kot sebab dah bagitahu rasanya? Alhamdulillah dengan housemates semua elok je boleh ngam. Class aku famous. Ahaha. Bendanya sekarang, kami dah tak duduk sama sem dua ni. Sebabnya yang dapat asrama taknak duduk asrama. End up aku sorang je yang duduk asrama. Itupun bukan Kesidang tapi Apartment Yayasan Melaka/Tun Ali/Ayam. Lolz. Takpalah. Orang kata bahaya sikit duduk situ sebab open takda peraturan. Lelaki keluar masuk je. Tapi dengar khabar yang duduk Ayam tu akan datang sem ni semua perempuan. Then yang duduk Kesidang semua lelaki. Kecuali perempuan sem 1 ah duduk Kesidang sekali. 

Results, alhamdulillah. Cukup untuk aku cakap itu je kot sebab kalau melebih karang orang kata riak. Haa sudah. 

Nervous juga nak masuk sem dua ni. Sebab aku kena start balik semua benda kan. Belajar benda barulah katako. Huuuu nervous I. Doakan saya okay? Thanks may Allah bless you guys xoxo *hugs*
















Ini masa LPU di Hotel Sri Malaysia, PD. LPU tu kursus khas untuk Diploma In Entrepreneurship (DEN) students. Lima hari punya kursus, macam-macam hal. Apa yang jadi, biar kami simpan. Hahaha.

This is my first picture with them. 

Misi pencarian rumah baru mereka. Hahaha



Majlis restu ilmu & solat hajat. Sebelum finals. 




Kalau nak tahu, Abang Don yang sepupu sepapat ustaz Don tu ada buka branch kat bangunan faculty aku. Orang cakap mahal dan aku pun cakap mahal tapi bila dah rasa tu pergh, berbaloi brader.

Ini masa birthday prank Izaty Daud. Hihihi


Ini pula masa birthday Faz. Cake tu Raja yang buat. Sedap ok serious. Raja serba boleh!




Ini pula masa lepas last paper final for sem one. Kak Mina, sem dua kita tak serumah. Wuuwuuu TT^TT 


Gambar ada lagi tapi setakat tu jelah aku upload. Nak masuk semua? Memang kirim salam ye. Sikit-sikit sudah. Bagi semua tak syok ah. Haha. Gambaq lain mungkin ada tapi bukan kat aku, takpa ini bahagian aku so alhamdulillah. 

"Repeat" means aku akan ulang atau guna balik cara aku study masa sem one dulu ke sem dua. Because it works. Alhamdulillah. All the notes and flashcards. Haha. Semangat pun kena lebih dari sem one. Sebab dua kan. Cabaran pun mesti ganda dua. Takpalah, He is here. Hiks. Till then \/

First day untuk sem one. First day untuk everything masa sem one. "Pandai-pandailah hidup"










Wassalamualaikum

Suci dari hati, Syasya Amirah Binti Mohd Zaki





Comments

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel