Dear Sister

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Me : Assalamualaikum :) Selamat menyambut hari ulangtahun kelahiran Asiela! :D Semoga panjang umur, murah rezeki, sihat tubuh badan dan berjaya dunia akhirat insyaAllah ;) I love you muah muah :* Suci dari hati, Syasya Amirah binti Mohd Zaki *love*

Asiela : Ayat blog ni . Haha . thanks jugak saysya *pandai eja nama -.-* . Aku harap kite akan stay kawan smpi bevila *bahasa drakula* Smpi kau kaawin dulu dr aku *Lol what? O.o* Hehe . Goosluck *bahasa apa ni --"* for next year . N ingt aku tetap yg muda :-P *Ye aku ingat*


Nur Asiela binti Mohd Ibrahim nama diberi. Sungguh cantik dan berseri kawanku ini. Sudah berkawan dari sekolah rendah lagi. Saya sayangkan dia sampai syurga nanti. 


Ecewah cantik juga kan Sya reka. Kena pula tu. Hahaha. Harini birthday dia yang ke 16 tahun. Itu sebab dia macam budak budak, lambat matang sikit. Walaupun dari segi fizikalnya dah, tapi mentalnya belum sangat rasanya? Hohoho tolong terima hakikat ini ye cik adik :p Antara Sya, Mimi dan Asiela. Sya lah yang paling tua. DAN YANG PALING KECIL. Mimi memang tinggi. Asiela pun dah ikut jejak langkah dia. Okay saya sedih disini.  Yelah dulu Sya lagi tinggi dari Asiela. Sekarang dia pula dah tinggi dari Sya. *pandang atas langit* Tapi syok lah kan sebab diorang sangat manja dengan Sya. Cerita everything dengan Sya macam Sya ni kakak diorang. Yelah I kan anak bongsu, mana ada adik. Hukshuks :>

Malaslah nak cerita pasal Asiela ni. Hahaha. Nampak tak kekejaman Sya kat sini? Sebab sebelum ni pun ada cerita pasal dia kan? Nak tahu tekanlah older post. Beratus jugalah, kalau rajin silakan cari ^^V Okay dah tak tahu nak membebel apa? Selamat petang, selamat menjamu selera. I malas nak makan, tapi kena makan juga. I taknak kena marah. Haha tetibe. 


Syasya Amirah nama diberi. Oleh Encik Mohd Zaki dan isteri. Saya ingin mengundur diri. Panjang umur berjumpa lagi. 


Cehh nak juga. Haha. Okay bye! Jumpa lagi insyaAllah :)






Wassalamualaikum







Suci dari hati, Syasya Amirah binti Mohd Zaki

Comments

  1. deary akak , memang lah kan aku kan sekolah banyak tmpt so banyak bahasa aku belajr ;3. eheh to be frank aku mamai time type tu ;) . tido lmbt . anw i felt so honoured when u post boutthis , seriously i do . sebab its public kot . hehe anw thanks akak ;P

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Kau poyo lah kakak kecik. Yelah yelah yelah. Haha sama sama :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel