Suddenly

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Suddenly aku teringat peristiwa kat Hotel Flamingo. Pak Su minta kau tolong hidangkan makanan untuk Imran sebab dia nak makan then kau minta aku tolong sekali. Hahaha Nazmi kau ni buat lawaklah xD Then apa jadi kat makanan makanan tu eh Mi? Uuuuu biarkan~ Kelakarlah weh Mi. 

Oh ya, bertuahlah kau dapat tengok demo dari atas kann. Text aku tanya meja mana apa semua. Now baru aku faham kenapa. Haha sengal kau Nazmi.


Suddenly aku teringat Pak Zam punya soalan masa interview haritu. Hahahaha abah memang suka buat lawak eh Mi? Aku ingat dia serious je ohh macam nak makan aku tapi dia awesome :D Nasib baik dia tak tanya soalan takda kena mengena lagi lepastu. Haha Pak Zam ni x} Ayah kata nanti kalau boleh dia nak jadi juri masa interview kau. Nasiblah kau Nazmi ;p




Funny moments with funny person. How funny is that xD








Wassalamualaikum










Suci dari hati, Syasya Amirah binti Mohd Zaki <3

Comments

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel