Untung Tapi Memang Aku Sedih

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


untung kan kita ada kawan yang memahami, kawan yang baik dengan kita, yang faham perasaan kita masa gembira atau sedih. untung kan? hm cuma kita je yang tak reti bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang. asyik nak minta lebih je. tak pernah nak appreciate apa yang kita dah ada sekarang. walaupun mungkin satu hari nanti dorang akan pergi tinggalkan kita, and yes. sya tengah mengalami keadaan tu sekarang. sedih kan? perit gila hati ni nak lepaskan dorang. ye walaupun ada yang dekat, tapi selalunya mana pergi sama sama je. lepastu boleh jumpa selalu. tapi sekarang nak jumpa dah susah, :( 

Nur Asiela(kiri) Mimi Athirah(kanan)

asiela kami dah berkawan since sekolah rendah masa darjah dua lagi. lepastu sampai sekarang jadi best friend. mana pergi mesty berdua macam belangkas. mimi kenal masa form one, satu kelas. lepastu rapat gila gila gila punya gila. memang sedihlah kan bila tetibe jauh. sebab selalunya dekat je. antara kami bertiga sya paling tua sebab lahir bulan lima. asiela n mimi lambat. so dorang kiranya adik sya lah kan?

pesanan daripada kakak korang ni ;

jaga diri ye korang dua. mimi jaga si asiela tu. dia belum cukup matang. hahaha xP jangan nak mengada eh, korang dah berpunya. aku single lagi takpa. :D tehee okay aku rindu korang nanti. i love you ;) 


Nurul Syahirah atau Hir 


kenal masa darjah tiga, lepastu kawan sampailah sekarang. insyaAllah sampai bila bila. dah kenal dia tujuh tahun. dia pindah Pengkalan Hulu, Perak. jauh kan? haih sedihnyalah. siapa lagi nak balik jalan kaki dengan aku? siapa lagi nak teman aku pergi kedai Aida? siapa lagi nak layan aku mcm aku ni budak budak berumur empat tahun ke bawah? seriously aku rindu kau nanti. Fareesya Najwa yeobo kau tu pun. 


Pesanan untuk suami ;


kau jaga diri tu tau. ingat kitorang tau syera. jangan nakal nakal kat sana. yeah hajat kau tercapai mungkin takda siapa kenal kau kat sana :) babe, i love you <3


Muhamad Nazmi


Sorry tak edit x)

kenal dia masa silat. okay masa tu sya langsung tak pernah perasan dia. entah macam mana boleh kenal entah? tapi dia ada add kat facebook, dari situ kot kami jadi rapat? hehe. then exchange phone number. eh betul ke? entah tak ingatlah. masa tu akhir form one kalau tak silaplah, haa yelah baru masuk silat kan. lepastu rapat sampai sekarang. okay tapi dia pindah cheras, sekolah Alam Shah. so macam jauhnyaaaa :O ye takdalah jauh sangat tapi mesti dah jarang gila jumpa ann? contact pun dah jarang :( hmm


pesanan untuk Nazmi Baik ;


mi, jaga diri elok elok ye. kau ingat aku tau. belajar pandai pandai eh. aku akan simpan kenangan kita dalam hati. ecehh! xP kau jauh dari aku ni, kau jaga diri sendiri tau. aku takda nak tolong tengok. heheh poyo je. insyaAllah aku jaga diri aku elok-elok, takda calar. nanti kita keluar lagi macam haritu eh. dengan abe semua. insyaAllah. oh yes, suara kau sedap. aku sangat cemburu ye :) haha kay, i love you TTM.
oh ye gambar lama dan baru. yang atas tu gambar bersejarah kan, 2010. gambar bawah tu gambar terakhir sebelum kau pergi sekolah baru. masa ada shooting kat TV Alhijrah. 



Sya akan rindu korang semua insyaAllah. take care, Love all of you always <3 <3




Wassalamualaikum







Suci dari hati, Syasya Amirah bt Mohd Zaki <3 <3

Comments

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel