Saya Agak Sedihlah Kan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


eh ada lagi post? haha oh yeah ada lagi. hmm sya agak sedih ni dan rasa agak kehilanganlah. sebab orang yang sya selalu cerita cerita dengan dia dah pindah sekolah :( dia masuk Sekolah Teknik. kat Gombak. ya walaupun dekat tapi macamlah selalu jumpa. yang dulu duduk satu taman pun jarang gila jumpa, ni pulak yang dah pindah. yelah dia memanglah balik hari, tak stay asrama tapi, mesti sibuk kan? suasana kat asrama dengan sekolah biasa lain tau. hmm bilalah agaknya dapat jumpa dia eh? takpalah nanti kalau kami sama sama free pergilah jumpa dia kejap kat rumah. dekat je kan? insyaAllah :) 

ni lagi sorang, maybe dia ni pun nak pindah jugak :( tahulah korang semua pandai ann? cehh tetibe je. dah rezeki dorang dapat sekolah lain. alah lagipun sya yang taknak pindah dan tak mohon mana mana pun. SAYA INGIN MENJADI SALAH SEORANG PELAJAR YANG MENGHARUMKAN NAMA SMK GOMBAK SETIA. ececehh! poyo je. but itulah target sya :) insyaAllah sya dapat. takpalah, memang rezeki dorang kan. mungkin dorang lagi bersemangat nak belajar bila pindah nanti kan? 

haih nampaknya aku sorang jelah yang tinggal kat sekolah tu dari kita bertiga kan? korang ingat aku tau! i will always remember you, insyaAllah ;) okay aku sedih :'( please always remember me kay korang? aku nampak je macam tak sayang korang, tapi sebenarnya Allah sajalah yang tahu. karang kalau aku tunjuk banyak banyak nanti aku susah nak lepaskan korang pulak. jadi biarlah aku simpan sorang sorang ye. korang dua tu jaga diri tau. aku sentiasa ada kat sisi korang. remember that, ALWAYS. 

hm dahlah sampai sini je. karang nangis tak pasal pasal je. k byebye, jaga diri








Wassalamualaikum







Suci dari hati, Syasya Amirah bt Mohd Zaki <3

Comments

  1. seriously , im crying rite now reading this post
    . weh kite betige ? mane pun aku dgn mimi pegi , kau tetap di hati :') . jage diri kau <3

    ReplyDelete
  2. awww please don't cry asiela ;) okay asiela. sob sob aku sedih. huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel