Anything

Assalamualaikum & selamat sejahtera


I don't really have a specific title for this post because it is so random. Aku macam terfikir je tadi nak update entry baru kat blog sebab...entah? Just feel like doing it. And if you're reading this right now (well obviously you are), aku dah remove link blog aku kat instagram & twitter. I am happily doing it. Rasa macam ada freedom. I feel like I've been given a freedom to talk about anything. 

The reason why I remove my website link is because, I feel exposed. Eheh. Aku sedar aku ni bukannya sesiapa, tak famous pun, kenapa nak hide blog apa semua kan. Tapi sebab aku rasa aku dah tunjuk banyak benda pasal kehidupan aku. Because I have Facebook, Instagram and twitter account. Kat situ je aku dah tulis & cerita banyak benda (I think so?). Itu pun kat Facebook aku dah banyak hide personal details & information. Kat blog ni pun sebenarnya banyak je lagi pasal hidup aku tapi I have hundreds of posts T_T Penatlah nak belek.......

Ya, ada je orang yang dah tahu pasal kewujudan blog aku but let them be. I don't mind pun. Bukannya mereka baca pun aku rasa hahaha. Ok tak apa. 

Sekarang tengah summer break. Aku duduk rumah je most of the time. Nak kerja memang nak, dah submit CV apa semua. Tapi aku rasa mungkin sebab aku buat CV tu main-main jadi orang tengok pun main-main, itu yang tak dapat kerja sampai sekarang. Tak apalah lesson learnt, lepas ni buat CV betul-betul okay tak kisahlah kerja tu kerja sementara ke apa setakat nak isi masa lapang :')

Tapi aku seronok je duduk rumah. Kadang tu ada je rasa bosan sebab tak tahu nak buat apa. I'll try to find something to do la kat rumah. It's alright, I enjoy my alone time ^^ Tapi tak faham kenapa orang tak senang tengok aku duduk rumah je? 



Till then.




Wassalamualaikum
Suci dari hati, Syasya Amirah Binti Mohd Zaki



Comments

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel