It's 2018

Assalamualaikum & selamat sejahtera



First of all, HAPPY NEW YEAR!! Its 2018 already and, Na dah kahwin :') 

17 November 2017, nikah.
18 November 2017, sanding.





Lol tengok ayah HAHA


Hm orang ingat aku & Abamal ni husband and wife :')

Okay that's it. 

Apa lagi eh 2017? Entahlah banyak juga pahit manis dia so aku nak skip. Terus ke 2018. 

Syasya dah konvo :> 

12 April 2018, PICC. 

Setelah 4 tahun diploma termasuk setahun tunggu nak grad. Penatlah tunggu sampai hilang feel dah. Apa-apa pun, terima kasih KPMBM! 

Konvo aku ni memorable sungguhlah sebab masa hari ambil jubah tu I ambil dengan kawan kawan, I drive kereta pi Putrajaya :3 And something happened on the way back. 


Malas nak cerita kenapa tapi, ingatlah apa yang jadi ni semua dengan izin Dia. 

Kat bawah ni gambar pre-convo I. Hihi sebab tak tahu nak post kat mana so here it goes;


Sebab I rasa I kiut waktu ni :> 


Cantik tak gambar I ambil? Guna phone je ok. 
Plus, dia ni still single sebab currently Cendol UPM still tak nampak dia. 


It seems like I baling tinggi sangat tu :') Masa konvo betul betul tak boleh nak baling mortar sebab dah pin kat tudung hahahah.

Kalau boleh nak post semua gambar dengan kawan-kawan I tapi banyak sangatlah so later la okay. Kalau I rajin.

THE DAY


Hihi :>


Yep, I memang dapat seat kat tengah tengah.







Thank you everyone *hugs & kisses*

Pakwe I tak dapat datang. Agak-agak degree nanti datang tak? Hahahahah 



There are a few things yang aku tak boleh nak cerita lagi sebab belum jadi. So, doakan urusan aku dipermudahkan. InsyaAllah ada rezeki panjang umur, aku update kat sini. Till then. 







Wassalamualaikum

Suci dari hati, Syasya Amirah Binti Mohd Zaki





Comments

Popular posts from this blog

PLKN Pipelz

Will I Be Okay

Kucing Hitam Comel